This is Yoshie's activities in north of Japan (1) 13/Aug/2015

13/Aug/2015

[English below]


シャラム先生、嬉しいご報告です。
 
昨夜の瞑想会で、笑いが巻き起こりました。
 
そして
 
宇波薫(うなみかおる)さんが、エンライトメントしました。(^。^)
 
薫さんから、先生に有難うございます、との事です。
 
薫さん、ハートオープンしてから、考え方がポジティブに成りました、そして今日も楽しいと笑っていたら止まらなくなりました。
 
 
それと、山田聡美さんの夫、健一さんが昨日初めて瞑想会に来ました。
 
健一さんは、以前から右腰の痛みがあって、ヒーリングを受けに何度か来てました。
 
山田さんのところは、小学生の子供が二人居て、瞑想会の時は、健一さんが子供の面倒を見て聡美さんを、瞑想会に来させてくれています。
 
聡美さんが良くなって行くのを観て俺は嬉しいし、幸せですと、話されていました。(8月5日にヒーリングを受けに来た時にです)
 
健一さん、皆の笑いに釣られて笑い出しました、ハートオープンしました。(^。^)
健一さんに瞑想会の感想を聞いたら、「楽しいです、話しかけないで下さい、笑ってしまいます。」と言いながら笑っていました。
 
写真を携帯メールから送ります。
 
今日は、良い報告が出来ました。
 
先生ありがとうございました。m(__)m
 
 
                                         YOSHIE
 
[ENGLISH TRANSLATION] 
 
 
 
Teacher Shahram, I have great news.
Meditation class of last night, laughter exploded. Then Unami Kaoru-san she got enlightenment. Kaoru-san said“ Thank you very much to Teacher.” About Kaoru-san, after her heart opened her thinking became positive. Yesterday she laughed and said “I’m enjoying also today.” Then that laugh she could not stopped.
Next, Yamada Kenichi-san (husband of Yamada Satomi-san) he came to our meditation class for the first time. About Kenichi-san, he came to me for healing few times because of right side of back pain. Yamada-san family they have two children (primary school), when wife wants to go meditation class during the time Kenichi-san is taking care of children. Kenichi-san told me “My wife is getting better and better. I’m glad and happy to see that.”
Yesterday in meditation class everybody laughed and Kenichi-san laughed too, then his heart opened as well. I asked Kenichi-san “How was meditation class?” He was laughing and said “ I’m enjoying very much. Please don’t speak to me, if you speak to me laugh will come more and more.”

I send good report today.
Teacher, thank you very much.


Yoshie
 
 


 

No comments:

Post a Comment