This is Yoshie's activities in north of Japan (2) 22/Aug/2015

22/Aug/2015
[English Below]


> 昨夜の瞑想会で、聡美さんの夫の健一さんが、エンライトしましたのご報告致します。
> 
> 沢山のブレッシングが来ました。
> 更さちゃんも典子も大笑い、
> 松浦さんもしっかりとお仕事されました。
> 
> 
> 健一さんからも、シャラム先生に感謝申し上げます、有り難うございました。と先生の写真に話してました。
> 
> 
> シャラム先生、本当に本当に有り難うございますm(__)m
> 
> 写真送ります。
>

[ENGLISH TRANSLATION]

I have report.
Meditation class of last night, Kenichi-san (husband of Satomi-san) he got enlightenment. Lots of blessing was coming to class.
Sarasa-chan and Noriko were laughing a lot. Matsuura-san also did good job. Kenichi-san was talking to Teacher’s picture about his appreciation and thankfulness to Teacher Shahram.
Teacher Shahram, really really thank you so much.
I send picture.

Yoshie




No comments:

Post a Comment