This is Yoshie's activities in north of Japan (13) 21/Oct/2015

21/OCT/2015

[ENGLISH BELOW]

> 
> タカサンと恵美さんの件です。

> タカサン、恵美さんの写真送ります。
> 
> 二人とも、頭丸めました。
> 
> 
> 先生と電話で話した後に、タカサン典子が瞑想に来ました。
> 
> 先生のメッセージの、「彼らはより早く、そして幸せに成長出来るだろう」迄を伝え、成長したら、ギフトが当たる様ですよ、と話しました。
> 
> タカサンに、先生が「タカはまだか」と髪の毛の事言ってました、 と話しました。
> 
> 「タカサンの執着の部分かな、恵美さんは、来たばかりだけど、タカサンはもう、一ヶ月と10日過ぎましたよねー」と私が言うと、タカサンの中ので何かが動き出したのを感じました。
> 
> その日の帰りに、バリカン買いに行ったけど、見つからなく、次の日に買って頭丸めたとの事です。
> 
> タカサンスッキリして男らしい表情で瞑想会に来ました。
> 
> 
> 恵美さんですが、濱田さんのエンライトメントを見て、「こんな素敵な事そして幸せな事ないですねー」と、とても喜んでいました。
> 
> そこで、先生になれるチャンスがある、のメッセージを伝えました。
> そしたら恵美さんが「自分の問題が何なのかが分って良かったです、ボブもフィーメールも要らない、髪の毛も短くします、バリカン買いに行きます」と硬い決心で買いに行って、早速に私がカットしました。
> 
> 恵美さんも凄く綺麗になって見違える様でした。
> 
> と言う事で、瞑想会で、タカサン、恵美さんが始めて顔を合わせお互いに笑っていました。
> 
> 瞑想会で二人に、先生のメッセージを全部伝えました。
> 
> タカサンも恵美さんも、喜んでいました。



About Taka-san and Emi-san’s matter.
(They are couple. Because of spiritual reason, they have to separate for a while)

I send picture of Taka-san and Emi-san.
They shaved hair both of them.

That day after I talked with Teacher on the telephone, Taka-san and Noriko came to meditation.
I told Teacher’s message to Taka-san [If they(Taka & Emi) can get rid of them, they can grow faster and happier], and I also told him “If you grow more you can get some gift.” And I told him about Teacher joke as well. [Taka still not cut his hair yet] and I said “May be Taka-san’s attachment. Emi-san arrived here in short time, but Taka-san stay here already one month and ten days passed.” I said that, I felt something started moving in Taka-san.
Same day Taka-san way gone back, he was looking for shaver to buy, but could not find. Next day he bought shaver and shaved his hair.
Taka-san looks like a really men and seems refresh and came meditation class.

About Emi-san. She saw Hamada-san’s moment of enlightenment, after that she said “How wonderful thing and how joyful thing. Nothing can be match with that.” She seemed like so happy and enjoyable. So then I told her about Teacher’s message. [She can be a Teacher] Emi-san said “I’m glad to know what is my problem is. I don’t want Baab and Female neither of them. I want to cut my hair. I’m going to buy shaver.” She decided very strongly and bought shaver. Then I shaved her right away.
Emi-san became so beautiful and she has changed so much.

(Taka didn’t know Emi shaved, and Emi didn’t know Taka shaved neither)

In the meditation class, Taka-san and Emi-san met each other and look at each other and laughing with each other.

In the class, I told all the Teacher’s message to both of them.
Taka-san and Emi-san were happy to hear that.





No comments:

Post a Comment