This is Yoshie's activities in north of Japan (17) 4/Nov/2015


> 先生、今朝の瞑想会で、二人エンライトメント致しました\(^o^)/
> 
> 先に北川紀子さんが、次に紘子さんが
> エンライトしました。
> 
> 北川さんは、とても幸せを感じます
> 今迄、下らない事を考え過ぎていた事が分かりました、
凄い安心感を感じます、本当に幸せです有り難うございます。
> シャラム先生と良枝先生のお陰です有り難うございました。
> との事です。
> 
> 紘子ちゃんは、楽しくて身体が軽くてと、今にも踊り出しそうでした。
> 紘子ちゃん「何んだかキモチイイ幸せです。
> 今迄ネガティブな、自分だったのに
> 不思議な感じです。
> シャラム先生有り難うございました。」
> との事です。
> 
> 二人とも満面の笑いと大きな笑い声の
> 自分達にびっくりしていました。
> 
> 又、幸せな仲間が増えて、良いご報告が出来ました。
> 
> シャラム先生のブレッシングが更に沢山頂きまして、本当に有り難うございます。


Teacher, two people got enlightenment in the today’s morning meditation class.
 
First, Kitagawa Keiko-san she got enlightenment, after that Hiroko-san she got enlightenment.
 
Kitagawa-san said “I feel great joy. I understood I was thinking too much about worthless things until now. Now I feel secure very much. I’m very happy. Thank you very much. I owe it to Teacher Shahram and Teacher Yoshie. Thank you so much.”
 
About Hiroko-chan, she told me she feels pleasant and her body is light. She seemed like almost start dancing. Hiroko-chan said “I don’t know why, but somehow I feel good and happy. Now I feel wonderful because of I’ve been negative for long time until now. Teacher Shahram, thank you very much.”
 
Two of them surprised themselves because they could all smiles and roar with laughter.
 
Thank you to Teacher Shahram, to drowning us in the ocean of his blessing.
 



 

No comments:

Post a Comment