This is Yoshie's activities in north of Japan (14) 22/Oct/2015

22/OCT/2015
> 
> 更にオメデタ続きでして、
> 
> 由紀子さん、真紀さんが、昨夜の瞑想会で、エンライトメント受け取りました。
> 
> 昨日は3人え~~~~~~ビックリでした。
> 
> 由紀子、真紀さんは、先週の瞑想会でエンライトが来ていたので今週かなと思ってはいました。
> 
> そして午前中に濱田さが、瞑想会で瞑想始め10分位でエンライト来たのが見えて、その後に受け取る事が出来ました。
> 
> 私は、「シャラム先生凄~~~い、凄~~~~い」と何度も言ってました。
> 
> 生徒達もビックリです。
> 
> 由紀子、真紀さん達から「、シャラム先生、本当に有難うございます。感謝申し上げます。」との事でした。
> 
> 

We got keep congratulations.
Yukiko-san and Maki-san (both of them female) two of them got enlightenment in the last night meditation class.

Yesterday three person got enlightenment. I was really surprise.

About Yukiko-san and Maki-san, enlightenment came to them last week already, so I expected this week may be they can get enlightenment.

In the meditation class of yesterday, after 10 minutes we started meditation, enlightenment came to Hamada-san. After that she could get it.

I said myself over and over “Teacher Shahram, it is amazing, amazing.”
Students also surprised as well.

Yukiko-san and Maki-san, they said “Teacher Shahram, thank you so much.”

No comments:

Post a Comment