This is Yoshie's activities in north of Japan (5) 10/Sep/2015

10/Sep/2015
 
 

[English below]
 
昨夜の瞑想会で、奥山悦子さんが、ハートオープンしました。
 
笑いながら、泣きたく無いのに涙が出てくる、これなーにと言って、胸が一杯です、御菓子大好きなのにタカサンのお土産の御菓子が、胸が一杯で食べられません、何とも言いようがない感じです、と言われ、何時もより深々と先生の写真におじぎしてました。
悦子より
シャラム先生の生徒にさせて下さいとの事でした。
 
タカサンも凄く良い感じで瞑想会を楽しんでいました。
 
今日タカサンから、やっとシャラム先生と良枝さんの本当の愛が分かりました、こんな僕を、離さずに見守って貰って本当に有り難いし感謝です。
昨夜の瞑想会で色々と気づいて来たことが有りました。
凄く楽しい瞑想会ですね。
不安に思って居たことが全て解決しました。
 
と話されていました。
 
写真添付します。
 
シャラム先生有り難うございます
 
感謝申し上げますm(__)m
 
 
> 
> 最後の写真は、タカサンの隣で典子が、悦子のハートオープンを見て嬉しくて泣いて居ます。

 
 
 
 
 
Meditation class of last night, Okuyama Etsuko-san her heart opened.
She was laughing and said “I don’t want to cry, but tear is coming. What is this?” and she continued “My heart has hull of feeling. Usually I love to eat sweets, but now because of my heart has full of feeling, I cannot eat sweets from Taka-san’s gift. I cannot express this feeling.”
She bowed deeply to Teacher’s picture more than usual. She asked “Please allow me to become student of Teacher Shahram.”
 
Next, Taka-san he seemed like good condition and enjoyed meditation class. Today Taka-san told me “(Taka) Finally I understood true love from Teacher Shahram and Yoshie-san. They didn’t ignore even someone like me, and keep watching over me. I’m really thankful and appreciating to both of them. Meditation class of last night, I realized many thing. I enjoyed meditation class very much, and I solved all my fear I had.”
 
(Yoshie) I send picture.
Teacher Shahram thank you very much. I appreciate that.

The last picture, Noriko was crying because she was happy to saw Etsuko's heart opened





No comments:

Post a Comment