This is Yoshie's activities in north of Japan (9) 7/Oct/2015

7/OCT/2015

> 今夜もシャラム先生からの素晴らしいエネルギーを沢山頂きました
> そして、今夜の瞑想会で、悦子がエンライトメント致しました。(^^)v
> 
> 悦子は、瞑想会始まる前迄右肩が重たく辛かったのが、エンライトメント受け取った瞬間に、重いのが消えてびっくりしました、とても不思議です、
> そして、笑うってとても良いですね、
> こんな笑い初めてです。と話してました。
> シャラム先生の写真に深々とお辞儀され感謝されてました。
> 
> シャラム先生、愛を有り難うございます。
> 私達のクラスは幸せです。(^^)v
> 

Tonight, also we received wonderful energy from Teacher Shahram. And meditation class in the night Etsuko she got enlightenment.

About Etsuko, her right shoulder was heavy and painful before started meditation class, but moment of she received enlightenment heaviness vanished.
She told “How wonder it is. I realized laugh is good things. I experienced first time this kind of laugh.”

She bowed very deeply and appreciated to Teacher Shahram’s picture.


Teacher Shahram, thank you very much for your love.
Our class is fortunate.





No comments:

Post a Comment