This is Yoshie's activities in north of Japan (10) 16/Oct/2015

16/OCT/2015
> 
> 今日、恵美さん無事に着いて 瞑想会参加しました。そして、ハートオープンしました。
写真送ります。
> 
> 皆のポジティブな笑いとエネルギーを恵美さんが感じて『どうしたら良いの~』と言われ、シャラム先生に感謝して受け取って下さいと言ったら、 恵美さん『有り難うございますシャラム先生、有り難くて、有り難くて涙が出て来ます、』と言われ泣き出し、その後に笑いが来て、ハートオープンしました。
> 
> シャラム先生からの愛が凄いです。
> 典子と私も、涙が止まりませんでした。
> 
> そして皆の笑いも止まりませんでした。
> 
> それでは又ご報告致します。(^^)v
> 
> お休みなさい。


Today Emi-san arrived safely and she joined meditation class as well, and her heart opened. I send picture.

Emi –san felt everybody’s positive laugh and energy, and she said “How should I do?” I told her “You can appreciate to Teacher Shahram and you can take it.” Emi-san said “Thank you very much Teacher Shahram. I feel so thankful and thankful, tears to my eyes.” She started crying after that laugh came to her. Then her heart opened.

Love from Teacher Shahram was beyond. Noriko and I could not stop crying. And also could not stop everybody’s laughing.

I will report soon.

Good night.




No comments:

Post a Comment