This is Yoshie's activities in north of Japan (12) 21/Oct/2015

21/OCT/2015
> 
> 
> 午前中の瞑想会で、濱田さんがエンライトメント致しました\(^o^)/
> 
> 私より1つ年上(59才) なので、これ又格別な思いが有ります。
> 
> 濱田さんは、私が先生と出会う前からの知り合いで、変わって行く私を見て、着いて来てくれました。
> 
> シャラム先生に凄く凄く感謝されてました。
> 
> シャラム先生本当に有り難うございますm(__)m
> 
> 写真送ります。(^^)v



Today’s morning class Hamada-san she got enlightenment.

One years old than me (age 59) because of that I have especially feeling for her enlightenment.

Hamada-san and I have known each other long time before I met Teacher. She saw my changing and she keep follow me. 

She pays really great appreciation to Teacher Shahram.

Teacher Shahram thank you so much.
I send picture




No comments:

Post a Comment